۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۲۸۵۷۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

 قبح زدایی از ارزش ها مهم ترین توطئه امروز دشمنان است

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره دیدار اخیر فرزند یکی از شخصیت های کشور با سران بهائیت، گفت: قبح زدایی از ارزش ها با استفاده از عناصر داخلی یکی از برنامه های مهم دشمنان است.
بهائیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر امروز در مراسم هفتگی هیأت رزمندگان این شهرستان با انتقاد از دیدار اخیر فردی با سران بهائیت در کشور، گفت: معامله با سایر ادیانی كه اهل كتاب هستند اشكالی ندارد، اما با برخی فرقه های ضاله نظیر بهائیت، مطابق شرع اسلام، معامله از اساس باطل است.

 

وی با بیان این‌كه یكی از كارهای دشمن در داخل كشور، قبح زدایی از ارزش ها است، افزود: دشمن به دنبال این است كه ما شعار مرگ بر آمریكا را نگوییم و كشورهای مستكبر نظیر انگلیس را استعمارگر ندانیم و به بهانه ی تعامل، از اصول انقلاب دست بكشیم.

 

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که عناصر بهایی جاسوس دشمنان انقلاب اسلامی هستند و همواره در جهت ضربه زدن به انقلاب گام برداشتند، خاطرنشان کرد: نباید به این فرقه ضاله که ساخته و پرداخته دست دشمنان است اجازه تحرک بر علیه ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب دهیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با طرح این سؤال كه چرا برخی گمان می كنند ورود آمریكایی ها به نفع نظام اسلامی است، گفت: دولت باید دقت كند با وجود تفاهم و مذاكره در موضوع برجام، آمریكایی ها مبالغ زیادی از پول های بلوكه شده ما را دزدیدند. 

 

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: آمریكایی ها با ترفندهای مختلف به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند و این مقابله را با تاكتیك های مختلف نظیر جنگ و ترور و غیره دنبال می كردند كه امروز از طریق دوستی دنبال لطمه زدن به انقلاب اسلامی و ارزش های آن هستند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر با یادآوری سخن معروف امام خمینی(ره) در مورد این‌كه اسرائیل یك غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود، افزود: یكی از پروژه های آمریكایی ها در مذاكرات، توطئه به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی از طرف ایران بود كه البته با مقاومت مسؤولان و درایت رهبری معظم انقلاب ناكام ماند.

 

وی سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده را یادآور شد و با بیان این‌كه مركز بهائیت در خاك اسرائیل وجود دارد، تصریح کرد: انگلیس استعمارگر پس از به وجود آوردن این رژیم جعلی، دو توطئه دیگر علیه اسلام را دنبال كرد كه این دومورد عبارت است از ایجاد فرقه وهابیت در میان اهل تسنن و فرقه بهائیت در میان تشیع که البته خیلی از اهل تسنن وهابیت را قبول ندارند؛ همانطور كه خیلی از یهودی ها رژیم صهیونیستی را قبول ندارند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد شدید از دیدار فائزه هاشمی با سركردگان این فرقه ضاله، روشنگری علما شیعه در زمان رژیم طاغوت علیه این فرقه را یادآور شد و تاكید كرد: با این بیدارگری علما شیعه، توفیقاتی كه انگلیسی ها در مورد وهابیگری در بین اهل تسنن به دست آوردند هرگز در میان شیعیان پیرامون بهائیت به وجود نیامد.

 

حجت الاسلام تسخیری به حركت ناپسند فرزند یکی از سران کشور در دیدار با سران فرقه بهائیت اشاره کرد و با انتقاد از سكوت برخی خواص در این باره، گفت: مردم نیز باید با شناسایی افراد بهایی در شهرستان ها و عدم معامله با این افراد بدلیل وجود اشكال شرعی اقدام کنند.

 

وی با بیان این که همه تلاش دشمن برای قبح زدایی است، افزود: ما در برابر افرادی كه با دین و پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) مقابله می كنند، می ایستیم و این موضع گیری ها مربوط به جناح خاصی نباید باشد و همه مسؤولان و جناح های سیاسی باید در مقابل این جریان های ضد دین فریاد بزنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ايجاد و گسترش فرقه‌ هاي ضاله و انحرافي نظیر وهابيت و بهائيت را در راستاي سياست تفرقه بين شيعي و سني از سوي انگلستان دانست و خاطرنشان کرد: بهائيت محصول سياست هاي استعماري غرب است و براي تغيير بنيان فکري، اجتماعي جوامع اسلامي به وجود آمده است.

 

حجت الاسلام تسخیری به ریشه اصلی فرقه ضاله بهائیت به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: قدمت روابط صميمانه و همکاري صهيونيست ها و دستگاه رهبري بهائيت به اندازه عمر اين فرقه است.

 

وی با اشاره به اين‌ که فرقه بهائيت و پيروان آن از پشتوانه کشورهايي چون آمريکا، اسرائيل و انگليس برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: اين فرقه به صورت مستقيم از سوی رژیم صهیونیستی حمايت مي‌شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بيان اين‌ که مرکز اصلي فرقه بهائيت در شهر حيفاي اسرائيل قرار دارد، گفت: پيروان و رهبران اين فرقه از آزادي عمل در اسرائیل برخوردار هستند و صهيونيسم در راستاي ايجاد تفرقه و اختلاف بين مسلمانان از فرقه بهائيت حمايت مي‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر با تأکید بر این که هر گونه معامله با پيروان فرقه هاي ضاله بهائيت باطل است، اظهار داشت: بايد با هر دشمني متناسب با شرايط آن مبارزه کرد و امروز مقابله با اندیشه های پلید این فرقه ضاله یک رسالت همگانی است./950/203/ب2

ارسال نظرات